Tuesday 21 November 2017

Renko Skalp Trading System Nedlasting


RenkoScalpSystem er Trading System som bruker Renko Chart som hovedanalyse markedsbevegelse Vi vet at renko-bevegelsesverdien er basert på prisendring. Ikke basert på Time. This er viktig når vi vil forutsi neste marked BullBear. Because of Price, Market change UpDown . Indikatorer: 1. Filter. ex4 2. RenkoScalpHA. ex4 3. RenkoScalpSignal. ex4 4. RenkoScalpStoch. ex4 5. RenkoScalpDotNRP. ex4 6. RenkoScalpMSAlert. ex4 7. RenkoScalpSMF. ex4 8. TzPivotsDv3.5 (Black).ex4 Eksperter: 1 . RenkoLiveChartv3.2.ex4 2. SL-TPmove-by-Mouse. ex4 3. TrailingStop. ex4 Vi beklager virkelig at vi ikke kan gi nedlastingskobling til systemet. Dette innlegget er kun tilgjengelig for gjennomgang. Hvis du fortsatt vil eie systemet, kan du prøve denne måten. Eller søk mange andre systemer som har blitt gitt gratis på indicator4forex. Disse kan interessere deg: Renko Scalp Trading System La oss vite en og en indikator for RenkoScalpsystem. 1.RenkoScalpSignal. Denne indikatoren vil fortelle oss dagens markedstendens. Det kan være Signal til OP. Of kurset må det bekreftes av de andre indikatorene. 2.RenkoScalpHA. Rødt lys betyr Trend Market er Bearish. Blått betyr Bullish Market. Denne indikatoren forteller oss om Trend på Renko Candle. 3.I dette nummeret er det to indikatorer 8211 RenkoScalpSMF. Dette er som Semafor. Repaint. And fortell oss om HighLow. 8211 RenkoScalpDotNRP. Indicator ZigZag Non repaint. I det første utseendet RenkoScalpSMF, kanskje det blir repaint. But Hvis du ser RenkoScalpDot NRP i RenkoScalpSMF, betyr det at Reversal Market har blitt bekreftet. HIGHLOW er bekreftet. 4.Vertical Lines å se den andre indi lett. 6.RenkoScalpMSAlert For å bekrefte de andre indikatorene. Indikatorer: 1.Filter. ex4 2.RenkoScalpHA. ex4 3.RenkoScalpSignal. ex4 4.RenkoScalpStoch. ex4 5.RenkoScalpDotNRP. ex4 6.RenkoScalpMSAlert. ex4 7.RenkoScalpSMF. ex4 8.TzPivotsDv3.5 (Black).ex4 Eksperter: 1.RenkoLiveChartv3.2.ex4 2.SL-TPmove-by-Mouse. ex4 3.TrailingStop. ex4 Håndbok: Renko Chart Manual. PDF (Slik installerer du renko chart) RenkoScalp System. PDF (Manuell handel) Hvis din Forex Scalping Metode gjorde Ikke vinn 21 ut av de siste 25 handlene. Deretter har du to valg: (1) Begynn å bruke Renko-diagrammer og begynn å vinne konsekvent, eller (2) Fortsett å miste alle pengene dine Enkle Forex Scalping-teknikker ved hjelp av tilpassede Renko MT4-indikatorer vinner konsekvent så mange som 9 av 10 handler Se Proof Below FRA: Jeff Glenellis, RE: Begynn å vinne din Forex Scalping Trades La meg betale deg komplimenten for å være stump. Forex trading, og Forex Scalping spesielt, er en tøff måte å tjene penger på. Hvis du kjører med flokken og legger all din tillit til EAs (Robots) eller i de kompliserte 2000 manuelle handelsmetoder som gjør at du sitter foran diagrammene dine i 6 timer i døgnet og venter på et enkelt signal. du kommer til å gå i stykker, før eller senere (og de smarte pengene er på før) Fortunes kan gjøres for handel, men oddsen er utrolig stablet mot deg som en av formannskaperne. Og nei, det er ikke fordi det er noe internasjonalt bankkabell som samler seg for å stjele din 500 mini-konto. Det er bare fordi du ikke har de riktige verktøyene for jobben. Det er som om du ble fortalt å kutte ned et tre og ble gitt et par tenger for å få jobben gjort. Kan du kutte ned et tre med tanger Kanskje, men Id har heller en motorsag hvis det er det samme for deg. Så du hopper inn i Forex markeder med et sett med lysestake (eller bar) diagrammer og et par av de kanten indikatorer du har funnet på et forum et sted gir deg omtrent like mye sjanse til å vinne konsekvent som du gjør å være en vellykket tangen-wielding tømmerhakk . Men du har en annen streik mot, om du vet det eller ikke. Faktum er at du bare ikke er tålmodig nok til å handle 99,9 av systemene du har lest om, hørt om eller til og med prøvd. Og mens jeg er en stor fan av å ta personlig ansvar for dine egne mangler, må jeg innrømme at denne ikke er virkelig din feil heller. De fleste (og av de fleste Im estimerer 80) folk som handler Forex, er allerede ansatt et annet sted heltid. Det er 40 timer i uken. De har også familieforpliktelser som krever en viss tid hver dag. Og med mindre de har en grunnlov av en robot (eller en fryktelig cola vane), trenger de sannsynligvis 7-8 timers søvn hver natt. Det gir ganske enkelt ikke mye ledig tid til å handle forex, og de få timene de har per uke for å se diagrammene, gir dem ikke mange muligheter til å finne gode handler (spesielt ved hjelp av metodene som gurus anbefaler). Dette fører til at næringsdrivende tar mindre enn optimal handel (og til slutt en haug med direkte stinkers) alle i håp om å gjøre minst litt penger for å rettferdiggjøre tiden de har brukt, stirrer på skjermen. Så hva er en person å gjøre som ønsker å gjøre best utnyttelse av den begrensede tiden de har til å handle Forex Svaret er enkelt: Ta en titt på standard lysestake diagrammet nedenfor: De to vertikale røde linjene klokken 04:00 og 06: 00 representerer to timers handel på dette 5-minutters diagrammet, fra 9:00 til 11:00 østlig tid (6: 00-8: 00 p. m. Stillehavet). Ta en titt på den samme tidsrammen (mer eller mindre) som er vist av Renko-diagrammet: Legg merke til en forskjell Når standardlysestikkdiagrammet viste at prisen var i en rekkevidde uten ekte skikkelig mønster, viser Renko Charts klart at prisen går opp og ned i 30 pip-serien. Og mens lysestaken og stangdiagrammengden satt der og kløvde hodene sine, prøvde å bestemme om de skulle ta en handel, hadde Renko Traders 8 separate handelsmuligheter, med 12-24 pips tilgjengelig for å ta. Har du brukt noen av indikatorene vi anbefaler med 3 Pip Renko Box Innstillinger (som vist ovenfor) ville du ha mottatt 8 separate signaler verdt minst 10 pips hver. Det var 80 pips om 2 timer da resten av handelsverdenen fortsatt forsøkte å bestemme om de skulle kjøpe eller selge. For ikke å nevne 80 pips i en tid da markedene anses å være langsomme og uopprettelige av de fleste handelsfolk. Og disse er ikke kirsebærvalgte diagrammer. Jeg fanget disse skuddene fra handel for bare noen dager siden. Jeg kunne ha plukket diagrammer fra dagen før, eller dagen før, og så videre, og fremdeles fant mange eksempler akkurat som de ovenfor. Derfor er Renko så effektiv. Hvis markedene beveger seg, tjener du penger. Hvis markedene er mer eller mindre flatt, kan du fremdeles tjene penger. Hvis markedene er hvor som helst i mellom, kan du virkelig tjene penger. Kan lysestaken og stangdiagrammengden si det samme Her er den største fordelen ved å bruke Renko Charts: Du vet når en ny trend utvikler seg og du kan komme inn i en handel helt i begynnelsen av den trenden. lenge før lysestaken og stangkartet har publikum selv den første anelse om hva de skal gjøre. Hvis du handler med et bestemt pipmål i tankene (for eksempel et 10 pip mål) kan du være inn og ut av handelen, med de 10 pipsene dine trygt banket på kontoen din, før resten av handelsverdenen selv får sin første signal En annen fordel ved å bruke Renko Charts er at du kan bestemme om du vil bruke Large Renko Boxes (de røde og blå lysene kalles bokser) og skyte for 30-50 pips en handel, eller bruk mindre bokser (2, 3 eller 4 pips er størrelse) og skalpe markeder når som helst, dag eller natt. Renko-bokser er 100 størrelsesjusterbare, og gir deg full kontroll over ditt handelsmiljø. Selvfølgelig kan noen sette opp noen stillbilder og trekke uansett konklusjoner fra dem de vil ha. SÅ HVORDAN KAN DU KONSEKNENTT GJØR VINNE 10 PIP-TRADER BRUKE RENKO-KARTER OG VÅRE BRUKTE INDIKATORER Ta en titt på dette skjermbildet. Dette er hva mine diagrammer ser ut når jeg handler, og det er hva mine diagrammer så ut som når jeg vant 21 ut av de siste 25 handlene mine. Det er et par dobbelt-50 bevegelige gjennomsnitt som går gjennom midten av bildet. Når prisen bryter over overbandet, og alle mine andre indikatorer er enige, kjøper jeg. Når prisbrudd under underbåndet og alle de andre indikatorene er enige, selger jeg. Noen som bruker denne metoden, forblir i en handel til den første motsatte farge Renko-boksen lukkes. Andre, inkludert meg selv, foretrekker å gå ut med 10 pips profitt, da vi har et daglig handelsmål på 20 eller 30 pips, og mange av disse handler vil stanse ut etter 10. Ved å gå ut av eller nær 10 er vi en tredjedel til en - halvveis mot vårt daglige mål. En ting du trenger å vite om disse indikatorene - 4 av de 5 som er representert på dette bildet, REPARERER IKKE, NOENSINNE, og for den femte, så lenge de andre 4 indikatorene er i samsvar, har jeg aldri sett det på nytt etter gir et sammenfallende signal. På egen hånd vil det male på nytt, men når det brukes riktig i samspill med de andre 4, er repainting IKKE et problem jeg vil ikke ha deg til å ta en beslutning uten først å se Renko Charts live og i aksjon. så nedenfor er to videoer den første er en enkel 30 pip score ved hjelp av 10 pip Renko bokser, og den andre er en enda enklere 13 pips jeg laget mens du demonstrerte en trading teknikk ved hjelp av 3 Pip Renko bokser og et par indikatorer som jeg har funnet å jobbe veldig Vel med Renko Charts 10 Pip Renko Box Video 3 Pip Renko Box Video Ved nå tror du nok om Renko Charts er så bra, hvordan kommer alle ikke å handle med dem. Det er et rettferdig spørsmål, og tro meg, jeg skulle ønske jeg kunne få hele Forex trading verden å bytte til Renkos. Men i mellomtiden er det noen handelsmenn som allerede har skiftet til Renko Charts, må si om deres Renko-opplevelse: Aloha, Denne sommeren har vært utdannelse av Nandarani. Alt jeg ønsket var et system som jeg kunne jobbe med og lykkes i mer enn halvparten av tiden. takk for tålmodigheten med lengre e-postmeldinger - alle besvart av arbeidet ditt når jeg kom inn på den. Jeg var så ustabil at jeg hadde sviktet så mye at jeg trengte håndholding bare for å stole på meg selv, og måtte skrive som spørsmål som skjedde. Takk for at du gir meg en måte jeg kan handle og faktisk vente og se på for bransjer. Jeg visste at jeg skulle gjøre det før, den gamle måten - men det lyktes aldri veldig bra. Nå opptrer jeg mer som jeg burde. En uke senere sendte Mark dette andre notatet. God morgen Jeff: Vel, jeg tok ditt råd og tok tenkningen ut av prosessen jeg bare handlet (4pip) bokser jeg hadde over 50pips i omtrent to timers handel. Live konto Langt min beste noensinne. Og du er helt riktig. Nøkkelen er fart og besluttsomhet. Hvis du er i en dårlig handel, bare lukk den og gå den andre veien. Vanligvis får du det meste hvis ikke alt og så litt tilbake. Nå vet jeg at hver natt ikke vil være slik, men jeg tror ærlig at det verste jeg kan gjøre med dette systemet, er å bryte selv på en gitt natt. Spesielt siden jeg handler i London. Jeg kan ikke tro på alle pengene jeg har brukt og alle de sofistikerte indikatorene og programvaren Ive brukte på andre systemer til ingen nytte. Dette er helt fantastisk. Og det morsomme er at folk flest ikke vil prøve det fordi det bare er for enkelt jeg selv prøvde å lage Dette systemet hardere enn hva det var ved å tenke på hver handel. Vel i kveld, jeg reagerte bare Det var morsomt jeg kan huske 30 år siden min H. S. B-Ball trener bruker til å tygge meg ut ALL tid og hans konstante tema med meg var: Ikke tenk å reagere Jeg har alltid vært OVER analytisk til en feil Nå trenger jeg ikke å gjøre det Bare reagere Takk igjen Jeff for alt du er fantastisk. ) :) Marker på Bellhurst Financial Hi Jeff, ingen problemer er alt bra. ville bare fortelle deg hva et flott system du har her med Renko-diagrammene, ønsket jeg hadde funnet for år siden, ville det ha frelst meg tusenvis av pund og timers frustrasjon, for første gang på lang tid er jeg virkelig nyter handel, eller som vi sier denne siden av dammen (visste ikke at du kunne ha det så mye moro uten å ta på deg klærne) også din støtte er uten sidestykke, bare følte jeg måtte si takk for alt arbeidet du må ha satt inn i dette. Ha en fin helg. fra en ivrig medlem av Renko kirke. Hilsen til deg og din. Tony A. fra Storbritannia Husk da jeg sa Id vant 21 ut av 25 Handler i løpet av en uke Klikk på bildet for å se det i hele sin fullstendige herlighet Hvis du har lest dette langt, er du sannsynligvis overbevist om to ting : (1) Renko-diagrammer er en fin måte å handle på Forex-markedene, og (2) prisen kommer til å være helt ute av rekkevidde. Hvis det er hva du tenker, du er halvt rett. Renkos er en fin måte å handle på Forex. Faktisk, for de av oss som har gjort bryteren, er Renkos den eneste måten å handle godt for Forex-markedene nå. Hvorfor gå tilbake til all støy og usikkerhet om lysestaker og stangdiagrammer når vi kan brenne opp våre Renko-diagrammer og slå ut 5-15 pip-bransjer når som helst, dag eller natt. For pris, vel tror jeg det er rimelig. Selvfølgelig sier alle markedsføringsguristene at jeg skal fortelle deg at det er verdt 2000, men at jeg ikke belaster dette beløpet, så dra deg gjennom en rekke andre, lavere priser. Hvis du har gjort det så langt, tenker jeg at du er smartere enn alt det, og bare vil ha bunnlinjen. Ja, det er riktig. Nei, jeg glemte ikke å legge til et null der et sted. Du får hele Renko-pakken. Renko-indikatoren som gjør det vanlige MT4-diagrammet ditt til en Renko-diagram De ekstra tilpassede indikatorene vi har endret til å fungere med Renko-diagrammer (6, så langt) Video - og PDF-installasjonsguider som gjør at du kan omdanne MT4-plattformen til en Renko Trading Machine en absolutt snap og videoopplæring. akkurat nå har vi 14 videoer lagt ut, totalt mer enn 2 timers opplæring om handel med store boks renkos og små boks renkos, med mer videoopplæring som kommer. Du får denne hele pakken for bare 49. Jeg kunne fortsette en annen time å syne rosene til Renko Chart trading Forex markeder, men antar at du gjorde det hele veien til slutten, jeg antar du er smart nok til å vite en god ting når du ser det, og du er klar til å gi Renko et forsøk for deg selv. Bare vet at du har en 45 dagers pengene tilbake garanti at hvis du av en eller annen grunn ikke er fornøyd med Renko Charting-pakken, kan du returnere den for full refusjon. Så nå er beslutningstiden: bruker du noen få dollar og tar en kopi av den største kartleggingspakken du noensinne vil bruke, og sett deg opp for å begynne å tjene 20-50 pips om dagen på en konsistent basis, eller klikker du bort og Eventuelt tapt for alltid på den enkleste måten du noen gang kommer til å finne for å hente penger fra Forex-markedene. Hvis du er klar til å bli med i Renko-familien og slå deg over til den mest vellykkede handelsmannen du vet, klikk på Kjøp nå-knappen og la oss komme i gang. US Government Required Disclaimer - Commodity Futures Trading Commission Futures og Options trading har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å akseptere dem for å investere i futures og opsjonsmarkeder. Ikke handle med penger du ikke har råd til å tape. Dette er ikke en oppfordring eller et tilbud til BuySell futures eller alternativer. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som diskuteres på dette nettstedet. Tidligere resultater av ethvert handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. CFTC REG 4.41 - HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER. I FORBINDELSE MED EN AKTUELL PRESTASJONSOPPTAK, FORTSATT SIMULERTE RESULTATER IKKE VIRKELIG HANDEL. OGSÅ SOM HANDLINGENE IKKE ER UTFØRT, HAR RESULTATENE KRAVET FORVERKET FOR KONSEKVENSEN, OM NOEN, AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM SIKKER LIKVIDITET. SIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGE ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HINDSIGHT. INGEN REPRESENTASJON SKAL GJORT AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP SOM LIKKER SOM VISES. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner på de som vises. Faktisk er det ofte skarpe forskjeller mellom hypotetiske resultatresultater og de faktiske resultatene som senere oppnås ved et bestemt handelsprogram. Hypotetisk handel innebærer ikke finansiell risiko, og ingen hypotetisk handelsregnskap kan fullt ut redegjøre for virkningen av finansiell risiko i faktisk handel. All informasjon på dette nettstedet eller et produkt som er kjøpt fra denne nettsiden, er kun for utdanningsformål og er ikke ment å gi økonomisk rådgivning. Eventuelle utsagn om fortjeneste eller inntekt, uttrykt eller underforstått, representerer ikke en garanti. Din faktiske handel kan resultere i tap da det ikke er garantert noe handelssystem. Du aksepterer fullt ansvar for dine handlinger, handler, fortjeneste eller tap, og samtykker i å holde Simple4XSystem og eventuelle autoriserte distributører av denne informasjonen uskadelige på alle måter. Avhengig av statlige og landlige lover - alltid søk faglig rådgivning.

No comments:

Post a Comment