Friday 20 October 2017

My Forex Bok


Det er frustrerende, det er det du handler med opptrenden, og dine tekniske indikatorer viser at prisene sannsynligvis vil fortsette å bevege seg. You8217ve har en god følelse om dette og går inn i en 8216Buy8217 trade8230 Men på en eller annen måte begynner markedet umiddelbart å gå i motsatt retning. Du ser hjelpeløs ettersom prisen fortsetter å bevege seg nærmere og nært ditt stopp-nivå. Hva skal du gjøre Du kjenner deg må forbli disiplinert, og så du ser og venter. Til slutt, knapt noen timer senere, hører du Ding din handelsplattform har nettopp informert deg om at din stoppordre har blitt utløst. Det er en annen 40 pips ned i dreneringen, hvorfor fortsetter dette? I løpet av de neste 8 timene ser du i vantro da markedet skyter opp 90 pips i din opprinnelige retning. Hva var du rett hele tiden hvis du ikke ble stoppet så snart du handlet med opptrenden, og dine tekniske indikatorer viser at prisene sannsynligvis vil fortsette å bevege seg opp. Du har en god følelse om dette, men den nylige lysestaken aktiviteten forteller deg at det nå er en dårlig tid å hoppe i deg og venter på den nøyaktige tiden for å komme inn på markedet. Et par timer passerer og du ser ikke et bullish signal. Plutselig ser du et inngangssignal basert på lysestakeaktivitet. Dette er hva du har ventet på. Du skriver inn en handel uten å nøle. Du har også satt et stoppfall, bare i tilfelle. Og bare noen få timer senere skyter markedet opp 70 pips. Du smiler som du justerer stoppordre for å beskytte fortjenesten din. Det var enkelt. Du lurer nå på om du skal fortsette å handle, eller bare ta resten av uken av. Livet er bra, ville du si, men det er forskjellen mellom en handelsmann som forstår lysestaker, og en som ikke gjør det. Hvor mange ganger har dine stop-loss-ordrer blitt utløst like før markedet beveger seg tilbake i din retning Vi vet alle at vi skal handle trenden, men problemet er at de fleste handelsfolk ikke vet nøyaktig når de skal gå inn og ut av markedet. Du ser, identifiserer Prisutviklingen er ikke nok. Du må også vite nøyaktig når du skal komme inn på markedet. Bare gi meg 3 minutter, og jeg viser deg hvordan du kan lære de enkle, men dødelige effektive lysestake teknikker som ingen andre har vært villige til å dele med deg Dette er ikke skudd. Det er ikke en kake på himmelen. Det er ikke en svindel. Det er heller ikke et raskt rike system (selv om du kanskje ser noen seriøse penger ganske raskt). Jeg skal vise deg en enkel, bevist måte å begynne å samle inn fortjeneste på din handelskonto uten å måtte bruke en formue for å skaffe seg de nødvendige ferdighetene. Hvis du i hemmelighet trodde at det å tjene penger i Forex var bare for de 8220 høyt utdannede fagfolk8221, forberede seg på å bli rammet mellom øynene med nøyaktig hvor enkelt det egentlig kan være. Klikk her for å sparke starte trading fortjenesten nå Jeg er sløv: lønnsom Forex trading er ikke komplisert i det hele tatt når du vet hva du skal se etter Faktum er, alt kommer ned til riktig tolkning av nåværende markedssignaler. Hang på, gi meg et øyeblikk for å forklare Du ser, mange handelsmenn stole mest på tekniske indikatorer for handel og kanskje det er hvordan du handler også. Men tekniske indikatorer forteller bare hva som grovt skjer i markedet: For eksempel om markedet er overkjøpt eller oversold , eller om markedet har en generell opptrinn eller nedtrinn Disse tekniske indikatorene kan være nyttige, men problemet er at de ikke kan finne ut nøyaktig når de skal inngå en handel. Theyre også veldig dårlig å fortelle deg når du skal avslutte handlerne Hvor mange ganger har du sett en handel i pengepungene plutselig vende seg mot deg uten noen advarsel Grunnen til at tekniske indikatorer ofte ikke hjelper handelsmenn til å gjøre effektive handelsbeslutninger er fordi de lå alle bak markedsprisene. Den eneste sanne indikatoren for hvordan markedet beveger seg nå er gjennom lysestaker, den er den mest oppdaterte informasjonen du kommer til å få om markedet. Lysestaker inneholder den nyeste markedsinformasjonen Du har sikkert lest noen få nyhetsartikler, eller hørt noen valutaanalytiker forteller deg om hvor markedene er på vei, men hvorfor vil du trenge å lytte til noen av dem, når svaret er der, på handelskartet Du ser, økonomiske rapporter kan være feil markedsanalytikere kan være feil, men lysestaker vil aldri lyve. Aldri. Markedet vil fortelle deg alt du trenger å vite Det eneste du må gjøre er å forstå signalene markedet gir deg. La markedet selv fortelle deg hvor det vil flytte Og nå har det aldri vært enklere å lære å gjøre dette. Ive tilbrakte de siste 8 årene å samle, organisere, kondensere og kontinuerlig oppdatere alt jeg vet om lysestakeanalyse i 7 nøkkelbegreper for enkel forståelse så kan du bruke mine teknikker på den raskeste og mest effektive måten. Innen 30 minutter etter å ha lest dette, vil jeg at du skal kunne bruke disse konseptene og begynne å tjene penger. Tuller ikke. Dette er 100 proprietær og vil ikke bli funnet noe annet sted. Lysestaker Made Easy er en destillert, konsentrert BLUEPRINT Jam-pakket med informasjon som du kan bruke i dag for å generere din egen trading PROFITS PLUS den leveres komplett med STEP-BY-STEP skjermbilder som viser deg nøyaktig hvordan du finner de beste tider for å gå inn og ut markedet gtgt Klikk her for å EXPLODE din fortjeneste nå ltlt På bare få minutter fra nå, vil du oppdage Det store bildet av hvordan penger blir gjort i valutamarkedet uten hype eller fads De 7 viktige konseptene som gjør at du kan forstå markedsadferd og hvordan du gjør det det med mindre innsats enn du kanskje tror Den enkle, viktigste faktoren for å forstå prishandling (hint: det starter med 8216M8217) Den nøyaktige kartleggingen peker på å gå inn og ut av handler og hvorfor de er så dødelige nøyaktige Hvordan å fortelle om markedet går å reversere, eller går bare gjennom en midlertidig korreksjon (denne er stor) Hvordan fortell når markedet kjøpere eller selgere er overveldende den andre siden før det skjer Hva lysestake rejec tingen er, og hva skal man gjøre når den svikter. Hvordan handle med ankerstearinlys. Dette er en super-effektiv teknikk som ingen selv har hørt om8230. Hvordan reverseringsmønstre fungerer. Når du forstår dette, behøver du aldri å huske et annet lysemønster igjen. To to tilsynelatende identiske lysestaker kan fortelle deg helt forskjellige historier om markedshandlere som ikke forstår dette konseptet vil bli lurt igjen og igjen uten å vite hvorfor de 2 største og mest vanlige feilene gjorde av detaljhandlerne og hva du må gjøre for å unngå pengenefellen Hvordan og hvorfor reverseringsmønstre arbeid Hvordan identifisere 8216No Man8217s Land8217 på handelsdiagrammet og hva du bør gjøre når du ser det Og dette riper bare overflaten av hva som er inkludert i Im-leveringen du mine påviste teknikker og går gjennom det med deg trinnvis, med ingenting utelatt. Du trenger ikke allerede å være en vellykket handelsmann å bruke disse teknikkene. Du kan starte fra scratch med dette og sjokkere deg med resultatene. Over 1 million Traders har sett min bloggvideoer som kommer med en betaling kun for lønnsom månedspolitikk Takk for at du besøkte min forexindikator og strategiwebside Jeg er så glad for å dele med Du er en del av min reise og alt jeg har lært så langt om valutahandel. Litt om meg. Hei, I8217m Kelvin og jeg er personen bak alle forex trading artikler tilgjengelig i bloggen min. Jeg er for øyeblikket en full tid valuta handelsmann å gjøre en konsekvent inntekt hver måned hjemme. Selv om tingene er på plass for øyeblikket, begynte det ikke så jevnt. Faktisk hadde jeg slitt med handel i seks til ni måneder, og jeg hadde hele kontoen min tørket ut to ganger på rad. (Det var ødeleggende) Heldigvis er jeg en veldig sta person som alltid vil oppnå det jeg planlegger. Jeg bestemte meg for å sette tid og krefter på å lære tauet og sette det jeg har lært i praksis. Til slutt begynte jeg å lage konsekvent inntekt fra handel og til slutt nok til å la meg gå ut av jobben som prosessingeniør i et multinasjonalt selskap og bli forfatter til 7 matematikkvurderingsbøker. Når du abonnerer på nyhetsbrevet, vil jeg sende deg en FLAT MACD Trading Technique-video, samt en handelshåndbok som er skrevet av meg, og det vil vise deg nøyaktig hvordan jeg klarer å få konsekvent fortjeneste i handel hver måned. Det er mange forex kurs og valutasignal tjenester i markedet som er opprettet av Marketers amp ikke REAL Traders. Derfor for å gi studentene mer trygghet i kurs og tjeneste. Kurset mitt kommer med en 130 tilbakebetalingspolitikk hvor elevene kan be om en 130 refusjon hvis de finner ut at jeg legger inn en falsk vinnende handler på min månedlige resultatrapport. Hvis resultatrapporten min er ekte, så ser jeg ikke hvorfor studentene mine vil tjene penger på strategiene jeg lærer. I tillegg tilbyr jeg også en Forex Trade Copier Service for studenter på kurset mitt. Dette er for å hjelpe dem å øke sin konto mens de lærer å handle fra meg. For denne tjenesten kommer den med en Pay Only For Profitable Month Policy som du ikke finner noe annet sted online. Hva det betyr er at du kun skal betale et gebyr hvis tjenesten gir deg fortjeneste ved slutten av måneden. Foruten kurset mitt og min tjeneste er bloggen fullpakket med videoer og innlegg som jeg har skrevet gjennom årene for å hjelpe leserne mine til å bli en bedre handelsmann. Denne informasjonen i bloggen min er noen ganger enda bedre enn hva du får fra et kurs som du kjøpte. Kjøp eller selg utenlandsk valuta eller send en pengeoverføring fra India, og dette er hva de sier jeg hadde en god opplevelse med BookMyForex på min første bestilling. Nettstedet er brukervennlig og å være koblet til live-markedet gir deg et klart bilde av valutakursene. Jeg fikk mitt valutakort på bare 1 time og det samme ble aktivert på slutten av dagen. Ingen problemer eller forvirring hvor som helst. Vil sikkert bestille igjen i nær fremtid. Vaibhav Jagadish, Mysore Jeg kjøpte singapore dollar fra BookMyForex. BookMyForex reagerte godt på spørringen min og leverte bestillingen i tide uten problemer. Setter pris på innsatsen. Takk Maruthi Venkatesh, Coimbatore Dette er en av de mange gangene jeg kjøpte forex online via BookMyForex. Kundestøtten og profesjonaliteten vist av BookMyForex er et referansepunkt for resten av bransjen. Vil anbefale til noen. Lykke til Pankkaj Verma, Delhi Det var en fantastisk opplevelse med BookMyForex for å kjøpe Forex Card, Currency Notes og også Travel Insurance. Du har godt sett prosesser for å sikre at hele transaksjonen er gjort innen få timer til de beste prisene. Leveringstider var det beste jeg noensinne har sett. Kudos for god service Visweswara Babu Vallamkonda, Bangalore Å være student var det viktig for meg å velge et pålitelig selskap for å overføre gebyrene mine. BookMyForex leveres på tidsservice, beste valutakurs og høy grad av bekvemmelighet. REKOMMENDERT Abhinav Vashistha, Gurgaon Jeg er en vanlig klient av BookMyForex. Personalet er rask og rask og min sønn i London mottar alltid sine midler innen 24 timer. Jeg anbefaler på det sterkeste BookMyForex for enhver form for valutavekslingskrav Manjula Sharma, Delhi Tjenesten på min siste GBP-overføring var intet mindre enn helt fantastisk. Hvis jeg noensinne hører om noen som trenger slike tjenester, må du sørge for å fortelle dem om BookMyForex. Du er bare den beste The BookMyForex Advantage Transparent Book Forex til Live Rate. Ingen opprettede daglige priser Kjøp Forex-kort på nøyaktig Inter-bank Mid-market-priser Lås-i dagens pris for så mye som 3 dager Rangervarsler - Bli varslet når prisene når det nivået du vil ha Pålitelige Pålitelige og anerkjente kanalpartnere Verifisert RBI-autoriserte banker og Forex-selskaper Strømlinjet ordrebehandling med forhåndsdefinerte leverandør-SLAer Vanlige statusoppdateringer og levende ordresporing Best verdi Spar 2,5 - 6,5 over bankforex-selskaper Lagre 3,5 - 6 over intl-kredittkort Spar 6,5 - 13 over flyplattformene Få det beste priser rundt deg sammenlignet på hundrevis av banker og forex-selskaper ganger Ønsker du rabattpriser akkurat nå Få en kupongkode som gir deg rabatterte priser (eller premiumpriser når du selger forex). Alt du trenger å gjøre er å dele oss med din sosiale sirkel, og vi vil gi deg en kupongkode som du kan søke når du bestiller en bestilling online. Rabatter varierer avhengig av bestillingsbeløpet. Større bestillingsbeløpet, større rabatten Gå videre og Del Bookmyforex med vennene dine

No comments:

Post a Comment